מקלט 209 ,החזותי והזירה מציגים:

שני שבתאי

31.10
יום חמישי
17:30-19:00

מופעי בין ערביים בתיאטרון ירושלים

תיאטרון ירושלים
תיאטרון ירושלים

שתי בוגרות החזותי שני שבתאי ואנה סגן כהן חוזרות עם שתי בכורות טריות שנוצרו במיוחד לכנס הפרפורמנס,

השראה וצביטה בלב מובטחים ל 90 הרוכשים הראשונים.

**תיאום בינלאומי: לאחר המופעים, תוכלו להספיק לנדוד לבית הנסן ולהספיק לצפות במופע הרביעי בסדרה של נטליה גומז**

 

לטאות / שני שבתאי

מופעי בין ערביים בתיאטרון

הוא הצמיד לי את הפן לרקה ולחש לי, אם עכשיו אני עושה לך פן בלי חפיפה מוקדמת יהיה פה ריח של גופה וזה א' ב' בעולם הפן. הבטתי במראה כדי לא לפספס את התגובה של שנינו בזמן שחנקתי אותו ומשכתי לו בתליון של השרשרת. חי אה מותק?! חי???

אמלט – Emalet / אנה סגן-כהן

מופעי ביו ערביים בתיאטרון

לקראת סופו של המחזה "המלט" ולקראת סופו של המלט עצמו, הוא מבקש מחברו הורציו: 

"מנע את עצמך מן המנוחה והתהלך בעמק הבכא הזה בעצב, למען תספר את קורותי."  (תרגום ט. כרמי)  

נגזרו על הורציו חיים של עצב וחוסר מנוחה, וכל זאת רק בכדי לספר את סיפורו של האחר.

ישנם סיפורים שמבחינה אנושית, תרבותית ואישית שואבים פנימה את המספר עד כדי אובדן זהות.

משמעות (השם) הורציו : "זמן, שעה"

Horatio:  "hour, time"))

מה עושים עם הזמן המצוי בין ההבלעות בסיפורו של האחר ובין הניסיון להיות?  

מאת: אנה סגן-כהן

משתתפים: ארנון רוזנטל, אנה סגן-כהן, החבר שלנו.

31.10
יום חמישי
19:30-21:00

מופעי ערב בתיאטרון ירושלים

תיאטרון ירושלים
תיאטרון ירושלים

שתי בוגרות החזותי שני שבתאי ואנה סגן כהן חוזרות עם שתי בכורות טריות שנוצרו במיוחד לכנס הפרפורמנס,

השראה וצביטה בלב מובטחים ל 90 הרוכשים הראשונים.

**מיטיבי לכת? הרפתקנים? בתום המופעים תוכלו לעלות על שאטל בסמוך לתיאטרון ירושלים, ולהמשיך אל המופע ״שני גנים״ של כרמל בר ועינב רוזוליו שיתקיים באולם 1 בסאבלט (קולנוע רב חן הישן, תלפיות)**

 

לטאות / שני שבתאי

מופעי ערב בתיאטרון

הוא הצמיד לי את הפן לרקה ולחש לי, אם עכשיו אני עושה לך פן בלי חפיפה מוקדמת יהיה פה ריח של גופה וזה א' ב' בעולם הפן. הבטתי במראה כדי לא לפספס את התגובה של שנינו בזמן שחנקתי אותו ומשכתי לו בתליון של השרשרת. חי אה מותק?! חי???

אמלט – Emalet / אנה סגן-כהן

מופעי ערב בתיאטרון

לקראת סופו של המחזה "המלט" ולקראת סופו של המלט עצמו, הוא מבקש מחברו הורציו:

"מנע את עצמך מן המנוחה והתהלך בעמק הבכא הזה בעצב, למען תספר את קורותי."  (תרגום ט. כרמי)

נגזרו על הורציו חיים של עצב וחוסר מנוחה, וכל זאת רק בכדי לספר את סיפורו של האחר.

ישנם סיפורים שמבחינה אנושית, תרבותית ואישית שואבים פנימה את המספר עד כדי אובדן זהות.

משמעות (השם) הורציו : "זמן, שעה"

Horatio:  "hour, time"))

מה עושים עם הזמן המצוי בין ההבלעות בסיפורו של האחר ובין הניסיון להיות?